- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Ida - 13 september 2009 23:25

Nu har jag badat, shamponerat håret två gånger, använt balsam (för en gångs skull, glömmer det jämt annars), smörjt in ansiktet i ansiktsmask, målat naglarna blå (minnen..) och ska snart smörja in ansiktet i återfuktande kräm. Det som är så synd med mitt ansikte är att jag har blandhy, har ingen kräm här hemma som funkar för det, måste köpa det snart. Och sen så är mitt hår superduperslitet, ska boka klippningstid snart och då får jag se hur mycket frissan vill ta av *suckar djupt* jag borde lära mig att klippa håret oftare så jag slipper klippa av det så mycket då jag väl klipper mig.
Blargh! Jag vill röka vattenpipa men det är lite väl sent för det, ska upp halv sju och måste snart stänga av datorn.

Av Ida - 13 september 2009 20:17

Jag vet inte vad som har tagit åt mig? Från att duscha varannan dag till att bara tvätta håret två gånger i veckan. Ja det är sant det ni läser, jag har inte stått i duschen på en vecka nu, om jag kommer ihåg rätt... Jag kan ha duschat en gång, kommer bara inte ihåg det..?

Så nu ska jag tappa upp ett hett vatten och ta ett bad, jag vet inte hur länge jag orkar stanna i men jag ska iallafall försöka sitta en timme. Har svårt för att blöta ner mig nuförtiden, känns slöseri med vatten och tid då man ändå blir skitig igen...

Aja! Hade tänkt att bleka håret idag med men mamma åkte och jobbade på en gång efter sin promenad så det hanns inte med. Jag vill inte göra det själv heller, färga kan jag hur lätt som helst men då det kommer till blekning så låter jag någon annan göra det. Så nu får jag gå runt i skabbigt hår i någon dag till, ska försöka locka hem Rick hit så han kanske kan fixa det. Får locka med god mat (kanske grillat? ;D), tv-spel och fixnings av hans hår (raka igen då hans växt ut) plus någon bra film. Det brukar funka :P


Mjaja, ska tappa upp vatten nu så kanske jag skriver något mer innan jag hoppar ner i badet!

(hmm, kom precis på att jag har ju legat hemma sjuk i veckan. Hur många duschar varannan dag då?)

Ovido - Quiz & Flashcards