- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Ida - 3 september 2009 22:34

Jag tror seriöst jag svimmar snart D: Smärtan i min läpp är obeskrivlig, det gör så JÄVLA ont!! Har pressat igenom en 3mm töjning nu, min läpp har svällt upp till dubbel storlek och är knallröd, jag tryckte igenom töjningen från utsidan så jag har en jävla PINNE i käften! Kan inte prata och har världens jävla huvudvärk nu pga smärtan, gaaaah! Och om jag ska kunna sova så måste jag i med ett annat smycke ikväll, uh, jag gråter bara av tanken... Mamma ska hämta is åt mig nu, ska sitta med det ett tag så svullnaden går ner, sen blir det varmvatten igen så läppen mjukas upp, vaselin och sen pressa i smycket (och smycket är ingen ring eller stav utan en plugg, woho, horror!). Oh, nu kommer mamma upp med en 1grams alvedon med, bring the pain away!! ARGH!

Av Ida - 3 september 2009 21:46

Kul... Verkligen jättekul... Nu hittade mamma mitt ciggpaket med, eller ja, det var jag som var klantig och hade tömt väskan så ciggen låg direkt på golvet och nyss kom hon hem. Jag försökte bara säga så lugnt som möjligt att jag fick ta det av en kompis då vi gick på stan för att hon/han inte orkade hålla i det, och så råkade jag få hem det. Inte för att jag vet om hon tror på det men va fan... Nån gång kommer hon få reda på att jag röker...

Hush little baby, dont say a word
And never mind that noise you heard
Its just the beast under your bed,
In your closet, in your head


Orkar inte ta mig dag just nu, den har iallafall känts ok. Fika med Rick, lyckades missa min buss men träffade istället trevligt folk på stan. Woho, nu ska jag stoppa ner grejerna i väskan igen och känna mig otroligt smart *suck*

http://www.youtube.com/watch?v=RdZLiORITBg&feature=related

Ovido - Quiz & Flashcards