- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Ida - 2 september 2009 22:38

Jag vill skriva något, något meninsfullt som verkligen beskriver något. Men jag kan inte, det är tomt?

Ligger bredvid katten nu, eller är det katten som ligger bredvid mig? Jag har lyssnat på Coldplay's Violet Hill lite till och från hela kvällen, varit ner och fikat mer mor och far, pratat lite med lillebror och ja, frågade mamma om jag skulle klippa av håret. Hon tyckte inte att jag skulle göra det "Nej du ska ju ha långt, du vill ju det!" ...Ja men, nu vill jag ju faktiskt klippa av mig håret? Även fast jag vill ha det superlångt, rött och lockigt så vill jag just nu bara klippa av det och färga det mörkt brun. Jag har verkligen tröttnat på det här håret, har haft likadant i en evighet känns det som. Såå, om jag tonar det det mörkaste bruna eller svart? Och sen ser hur jag ska göra? För det var ju ändå så ett år sen jag hade det helsvart, ETT ÅR SEN! Oj O__O det slog mig nu att det verkligen är ett år sen precis imorn. Oj, oj, oj!

Hmm, glömde bort att jag skrev i bloggen så nu är klockan 23:01... Vet inte riktigt vad jag ska göra, ska jag sova eller vara uppe ett tag till? Tipsa mig lite om vad jag ska göra med mitt hår, inget superkrånglit för det orkar jag inte med.
Nu längtar jag bara tills imorn då jag kanske fixar ny piercing, och till rökpauserna på skolan, bara sitta och ta det lugnt...

Av Ida - 2 september 2009 00:34

Im sick and tired.
Jag vill ha någon att krypa ner hos.
Känna någon krypa upp tätt intill då
jag sover och lägga armen om mig.
Jag vill inte känna mig sådär ensam
och jag vill att någon ska ligga där
då jag vaknar kallsvettig av mardrömmar.
Jag orkar inte. Orkar, orkar, orkar inte.

Nej, jag vill inte ha "någon", jag är inte sån som bara väljer nån. Jag vill ha just en speciell person, som jag tyvärr vet att jag aldrig kommer få. Jag får nöja mig med de få stunderna som vi har tillsammans nuförtiden. Om det nu kommer bli så igen...

Rick och jag var och fikade idag, jag blev förvånad att jag själv orkade det då jag bara var på gråt och skrikhumör, vilket Rick fick känna av precis i början (jag är alldeles för stressad nuförtiden, det känner min kropp också av). Det blev bättre efter ett tag och vi satte oss på ett helmysigt café *nöjd* Vi satt där i kanske 1½-2 timmar, sen så tog jag bussen mot Bergsjö där mamma sen hämtade mig.

Just nu så har jag väldigt ont i min läpp. Den är svullen och jag känner mig illamående och yr. Och allt det här bara för att jag envisas med att ha en större ring i läppen. Sååå, jag kunde inte töja upp till dubbel storlek på en gång, borde jag ha fattat själv XD Så istället har jag i en 1.6 och en 1.2 ring, aj aj!

Ska krypa till kojs nu. Hoppas på en ok dag imorgon och att jag inte missar bussen in till Hudik och min teorilektion (börjar tre imorn! :D).

Ovido - Quiz & Flashcards