- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ida - 11 september 2009 22:23

Jag har precis sett klart på This is England, och jag kunde självklart inte låta bli att gråta lite. Nu efteråt så har jag bara lust att gå ut på balkongen och ta en cigg, eller varför inte fixa vattenpipan? Det är bara så synd att jag vill ha bra sällskap... Sitta och dricka vitt vin, röka vattenpipa och bara småprata under en varsin filt. Det blir liksom ännu mer ensamt om jag ska gå ut i mörkret nu, jag är fan mörkrädd, och jag känner mig redan smått ångestfylld... Jag funderar faktiskt på att röka inne igen, vattenpipa alltså... Rökte det igår med, i början inne, sen så släpade jag ju ut kuddar och filtar på balkongen. Inne lyckades jag med rökringar, blev happygirl, ni skulle ha sett mitt leende. Ute blåste det för mycket.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, faktiskt. Läxor? Nej det orkar jag inte... Se på tv med far och lillebror? Nej, för mycket jobbiga känslor. Sitta på rummet? Det vill jag inte... Åka till stan och bara gå runt? Det låter faktiskt mest frestande...

 

Jag vill mysa på balkongen med levande ljus, vaniljrökelser, vattenpipa,

hängmatta, kuddar, filtar och täcken. Och såklart en flaska vitt.


Äh, om jag orkar så ser jag en till film nu, snart. Annars kurar jag nog ihop mig till en liten boll och drömmer mig bort till små stunder vid havet som jag fick i somras.

Ovido - Quiz & Flashcards