- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Ida - 18 september 2009 23:41

Jag vill rädda mig själv från mig själv just nu. Jag vill krypa ner under mitt täcke och sova i en evighet för att se om jag kommer på vad som är så bra med mig. Fem personer, tre bekräftade... Jag vet inte vart jag ska ta vägen? Det är absolut inte något fel på dom, dom är helt underbara och supertrevliga! Det är faktiskt jag det är fel på den här gången... Det vet jag helt säkert. För varför skulle jag annars bara vilja fly undan? Lägga mig i sängen utan mat och vatten och gå in i mig själv... Eller ja, varför inte göra det bra istället och sätta mig på balkongen med en kall öl, bra musik och cigg..? AKDSNGLKDSPRFMCVWKEDSAOALSERPEWDLSGJC!!!!! Jävla skit, fan, fan, FAN! Det känns som att jag berövar människor på något dom kan lägga på andra, varför jag? Varför är jag så bra?

Jag ska tänka på det Rick sa "Du måste förstå att du är en mycket vacker och eftertraktad kvinna i dina bästa år"... Det låter skumt och jag visste inte alls vad jag skulle säga då jag hörde det, sen rodnade jag bara. För ärligheten han hade i sin röst då sa mig att det han sa var sant, men samtidigt förstår jag det inte heller... Suck...

Har tittat på Dirty Dancing ikväll på 1an, den var lika bra som alltid. Filmen får mig att vilja börja dansa igen.

Ovido - Quiz & Flashcards