- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Ida - 15 september 2009 19:43

Jag har precis haft trevligt sällskap med Rick, han spontanåkte hem med mig efter skolan ^^ Så nu har vi ätit god mat, pratat skit och rökt vattenpipa :) Fick en massa välbehövda kramar med, känns bra att ha en så trygg människa hos sig igen, det var länge sen sist. Dock så glömde han sin väska här så det blir till att ses en sväng imorn med så han får tillbaks den.

Vad har hänt annars idag då? Har fått en massa cigg som betalning för saker och ting, så på två-tre dagar så har jag kanske fått ett paket? *happyface* Hmm, en grej som gör mig trött och förbannad är att på torsdag ska vi ha skolfoto, och det fick vi reda på idag! Tidigare år så har vi fått veta det nästan en månad innan, hallå?! Vad är det här då? *suckar högt och himlar med ögonen* Förstår inte alls hur dom planerar... Och apropå planering så fick vi reda på att vi ska hinna söka praktik och skriva cv osv(...) innan den 28 den här månaden, och det ska tydligen vår svenskalärare vetat om i snart en månads tid, gaaah!! Planeringar inom skolan suger!
Ska iallafall söka praktik på min fars jobb, annars blir det väl något konstigt på cul... Mjaja, nu ska jag halvsova ett tag och ha lite prestationsångest inför torsdag och religionsprovet (som jag inte kan).

Och tack Rick för den här kvällen, it was wonderful!

Ovido - Quiz & Flashcards