- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Ida - 20 september 2009 20:43

Ikväll är jag extra gottegris, måste unna mig något ibland. Fast, det är så överslemmigt och onyttigt att jag skäms över att skriva det så jag låter nog bli XD


http://www.youtube.com/watch?v=9J995oRmerc


Hmjadu, vad har jag för mig nu? Sitter och funderar lite över mina besökare förra månaden och den här.. Förra månaden var det över 700 unika besökare, nu är det runt 370 stycken. Jag vet inte riktigt varför jag sitter och funderar över det här, men ja, får väl något att tänka på och det är ganska skönt.


Pratade med Rick en stund i telefon ikväll, han hade sträckt ena sidan så illa att han har svårt att andas. Och ja, vad mer pratade vi om? Hår! Jag ska raka bort lite mer av hans hår till veckan och förhoppningsvis så kan han färga mitt snart med. Han sa att jag passade i starka färger och skulle färga rött (pratade om rött, mörkbrunt eller svart) om jag ville ha en annan färg. Och visst jag kan prova iallafall, om jag inte gillar det så blir det nog toning i svart. Det var så länge sen jag hade det.


Har inte så mycket mer att skriva tror jag.. *funderar* Är hemma själv för tillfället, mor är på teater och far jobbar. Brorsan sitter förvisso på sitt rum men han spelar bara. Ska kolla om jag har någon bra film nu, annars blir det Mannen under trappan kvart över nio :P

Av Ida - 20 september 2009 04:13

Jag saknar så mycket just nu. Jag har varit utan någon så länge att kroppen börjar kännas tom, oälskad och galen på grund av all ensamhet. Jag vill känna den där känslan igen då jag blev smekt över mina läppar, som för att tysta dom och stoppa något farligt. Jag vill så mycket, men ja, kan så lite.

Blargh, det är helt klart för sent just nu och jag ska inte hålla på och tänka så mycket. Sov alldeles för länge igår (vaknade vid tre, halv fyra) så ska försöka komma upp tidigare idag så jag iallafall gör en läxa eller två... Fan.

Ovido - Quiz & Flashcards