- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Ida - 22 september 2009 00:24

Jag insåg precis att jag bara sitter hemma, verkligen bara sitter hemma, ensam. Det kan vara en stor förklaring till varför jag känner mig så fruktansvärt utanför och mer och mer obekväm bland folk... Jag vet inte om jag isolerar mig omedvetet? För ja, det känns mest som att ingen vill ses efter skolan eller som att jag inte orkar och bara vill gömma mig... Finns det någon i min umgängeskrets som tänker på att jag bara sitter hemma? Jag vill så gärna ha någon här och sova över, men jag är för feg för det, jag vågar inte... Och jag vill göra aktiviteter, gå på promenader, fika, bada, laga mat.. Massor! Men ja, jag vågar bara fråga Rick, för han trivs jag mest med, vi har liksom bott ihop...
Jag vet inte vad jag ska ta mig till...

Ovido - Quiz & Flashcards