- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Helgen hittills.

Av Ida - 28 november 2009 19:03

Snacka om att den här veckan har varit stressig. Har fixat allt som jag egentligen inte hade något ansvar alls för. Men ja, det ordnade sig lite i slutändan.
Igår så följde Bambi med mig hem, vi åkte tidigare än tänkt. Vi bakade lussebullar och saffranskaka, mums vad gott det var! :D Vi tittade lite på tv med men blev så dötrötta vid 11-12 på kvällen att vi stupade i säng och sov som två stenar!
Vaknade vid nio imorse, packade i ordning våra korgar, plockade granris och drog iväg till Harmånger där det var marknad. Stod där från halv elva till halv fem, sålde bullar och annat fika :) Det var skönt att hon var med, det blev inte tråkigt utan bara en skön utomhusdag. Det behövdes!
Vi drog hem runt halv fem, mamma handlade lite och köpte samtidigt ostkrokar åt Bambi och mig som vi mumsade på här hemma framför datorn innan hon åkte hem vid sex. Wie jag har haft en bra helg, tack vare henne! TACK Bambi! PUSS!

 
 
Bambi

Bambi

28 november 2009 20:27

Du gjorde min helg du me kvinna :D det var kul att göra nått även om jag höll på att förfrysa tårna X'D

http://asphodelos.blogg.se

 
Ida

Ida

28 november 2009 22:11

Bambi:

Haha XD Mina tår är varma nu, vilket känns skönt :) Jag trodde aldrig att jag skulle återfå värmen XD

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards