- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Ida - 14 november 2009 22:14

Hur ska jag veta vad som är rätt och fel då jag aldrig får höra något högt.
Det enda som existerar är viskningarna i mitt huvud, hur ska jag kunna lita på dom?
Hjälp mig, hjälp mig istället för att bara stå vid sidan om och se ner på mig..

Av Ida - 14 november 2009 19:34

Vad har jag gjort idag? Jag orkade inte kliva upp ur sängen alls imorse, kröp upp ur den runt tre på eftermiddagen. Jag har haft ett jobbigt illamående i kroppen hela dagen och hinken har varit min närmsta under kvällen.
Mamma och pappa är på 50-talsfest, jag stylade pappas hår med hårfärgningsmousse, hårgele och kammade det bakåt, fixade till hans polisonger med som han hade sparat ut just för ikväll. Och oj oj oj vad snygg han blev! :D Mamma och jag kommer nog hädanefter tona fars hår mörkbrunt, han såg ung ut igen! :D Mammas hår lockade jag, fixade med diadem och grejer. Sminkade hon riktigt 50-tal, och oooh då hon drog på sig sin klänning och alla smycken! Pappa och mamma var så fina tillsammans! Mamma nämnde också att det kändes lite som bröllopsdagen, men ändå inte riktigt, nästan :)

Usch nej, nu har jag skrivit med för mycket smileys, men så blir det då man är glad över något! :)

Dock har jag inte ätit mer än nån macka idag och lite smågodis som mamma köpt, ska ut nu snart och ta lite friskluft och försöka rensa tankarna. Jag hoppas att den som läser det här har det bra. *kram*

Ovido - Quiz & Flashcards