- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Ida - 8 november 2009 23:10

Ja, nu har jag nyfärgat hår, och det är underbart! Det blev en djup röd färg (jag vet att du skulle ha gillat det) och det verkligen glänser :D Mitt rum och jag doftar vanilj, jag är nyduschad och tar det bara lugnt framför datorn med bra musik i öronen.

Jag tänkte ladda upp en bild på mitt hår men fattar inte riktigt hur jag ska ladda upp bilden, orkar inte fortsätta leta heller. Så jag länkar helt enkelt en bild.. http://homicidalmaniac.bilddagboken.se/p/show.html?id=422993580&directlink=1

Av Ida - 8 november 2009 18:26

Jag ska alldeles strax börja färga om mitt hår, det har blivit alldeles för urtvättat för att jag ska kunna trivas med det. Men sen om det blir bra, ja det är ju en annan femma.
Idag har jag bara segat, tog nog igen en hel del från gårdagen. Idag så har jag ätit gott eftersom det är farsdag (men å andra sidan så äter vi nästan alltid mumsiga saker, det vet alla som har varit här och ätit vår mat ^^). Vi mumsade på fläskfilé, hemmagjord svampsås och bakad potatis. Mums! :D Och till efterrätt så blir det nog antingen gräddtårta sen bror fyllde år eller daimtårta. Och ja, vaniljbullar, chokladbollar och lite andra hemmabakade småkakor :)
Nu ska jag kila iväg efter min mor så hon kan hjälpa mig lite med hårfärgningen! Vill ju få det jämnt! :D

Ovido - Quiz & Flashcards