- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Ida - 30 november 2009 22:20

Jag bryter ihop för ingenting. Jag vill känna mig älskad men hur ska det gå då jag är rädd för sånt? Jag har blivit kastad i skiten så många gånger att jag bara vill lägga mig och självdö det lilla som är kvar av mitt liv så jag slipper det här eviga slitet för att vara så bra.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vad jag ska göra med mitt liv eller om jag någonsin kommer att kunna lita på någon som har med kärlek att göra. Jag vill inte riskera min hälsa genom att bli övergiven igen. Den känslan kommer nog aldrig att släppa mig, det kommer susa runt i mitt huvud och jag kommer känna den ticka inuti min bröstkorg. Den enda lösningen jag har skrämmer mig.. Men om det är det enda som gör att det kanske känns bättre, ska jag då inte välja det?


Isa, vad betyder det då man drömmer att man vaknar, tänder en fimp och samtidigt tänker att man inte bryr sig men att det kommer lukta illa. Och man ligger helt oberörd i sängen? Sen vaknade jag och hade sån panik över att det stank rök i mitt rum, även fast jag inte rökt. Om du kan kolla upp det? (L)




Sen syr jag ett täcke av alla trasiga moln
för att stoppa om dig inatt.
När du somnat så byter jag täcket mot mig själv
och vilar på min hemlighet.

Och ingen vet om att jag ska ge mig till...
En flicka med guldbruna ögon.




Ovido - Quiz & Flashcards