- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Ida - 6 november 2009 21:55

Usch, illamående och ont i hela kroppen. Det skulle inte sitta helt fel med en helkroppsmassage just nu.
Det blev så att jag hamnade hos Bambi ikväll, vi har ätit gott, ska snart blanda groggar och tappar upp vatten i bubbelbadet. Bambi springer fram och tillbaks med varmvatten då pannan inte var varm, men det funkar. Längtar som bara den tills vi ska ner i badet, hoppas på att värken i ben, höfter och rygg försvinner då. Hoppas!
Åh, vad livet skiter sig just nu? Skolan orkar jag inte ens tänka på.. Sket i praktiken ikväll med, orkade inte åka hem och sen jobba, det känns alldeles för jobbigt.. Så ja, jag är glad att jag är här nu, jag tänker inte lika mycket som jag skulle gjort då jag var hemma. Och just nu hoppas jag bara på att jag vågar gå runt i skolan på måndag, att jag vågar möta alla människor och vågar gå runt i korridorerna.

Mwih, nu blev jag superglad en sväng. Bambi kan verkligen lysa upp mig då det behövs :) Vad hon gjorde är en hemlis, än så länge ^^,

Hmm, vi fick tappa ur vattnet ur badkaret, ska vänta tills pannan är tillräckligt varm, sen blir det baaaad och grogg! Woho! Och föresten, Carola kan också pigga upp mig! Skrattar verkligen åt minsta lilla! XD Hah!
Jag gillar den här familjen, på ett knepigt sätt XD

Ovido - Quiz & Flashcards