- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Ida - 11 november 2009 22:18

Näe, även fast det är för sent, så ska jag sätta mig i badkaret och försöka spola bort mina tankar, minnen och känslor. Önska mig lycka till..

Av Ida - 11 november 2009 21:11

Kära dagbok (börjar töntigt, men vill skriva till någon och då passar ju "kära dagbok" bra).
Vet du att glass är bra för själen? Jag sitter just nu och äter vaniljglass med kakao, det är isande gott, kyler ner min hals och dämpar smärtan inom mig.
Det finns många som pratar om hål i hjärtat, i själen. Jag själv har pratat om det och det är hemskt att vara med om det. Men nu, nu känns det som att någon försökt stoppa igen det där hålet, och det är redan fullt till brädden men det fortsätts att fyllas på, och nu är det nära att spricka. Min bröstkorg spänner, gör ont och känns ångestfull, vad ska jag göra åt det? *tar lite glass och ser fundersam ut* Ja, jag har faktiskt ingen aning. Psykolog? Njae, jag slutade lita på dom för flera år sedan då en tjej gjorde bort sig.. Men det finns väl inget annat sätt? Drugs? Njae, det skulle bara förvärra saken i slutändan. Cigg? Mjo, det funkar i några minuter då konsentrationen ligger på att röka. Sen alla andra grejer som ploppar upp i huvudet bör inte skrivas ner.
Jadu dagboken, vad mycket skit jag skriver hela tiden. Vad ska jag ta mig till? *äter lite mer glass*
Jag ska nog se lite på tv och försöka att inte tänka, även fast gråten har suttit i bröstet i en vecka nu..

Ovido - Quiz & Flashcards