- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Ida - 25 november 2009 23:31

Uargrrbl! Imorn ska jag upp 04:30, varför? Jo jag ska till Sthlm! Åker buss från stan vid sju-tiden, framme runt elva och åker hem vid fem på eftermiddagen. Vilket betyder att jag är hemma i min säng någon gång efter elva :o
Men iallafall! Jag ser fram emot det! :D Vi ska på två utställningar, Caspar David Friedrich och Salvador Dalí, sen efter det så har vi tid över till att vandra runt på stan, kanske äta sushi (?) :D och köpa lite julklappar, bland annat till min käre bror eftersom julklappen jag ska köpa till honom är speciell och bara finns där ^^

Hmm! Jag har föressten beställt hår nu! Jag betalade en massa folks hår i samma beställning, ska få betalt då alla fått pengar. Och jadu, jag betalade 2500 för allt *dör lite igen* usch vad det var dyrt! Men man kan å andra sidan inte förvänta sig annat av en hårbeställning!
Jag beställde ett träns remyhår åt mig själv, vilken färg får folk se senare då jag också ska färga om mitt hår :) Sen så lyckades jag vinna en auktion på dreads på tradera med! Woohoo! Blev visserligen tomt i min plånbok men ja, det är värt det!


Nu ska jag försöka att stänga av datorn, ta mig en snabb dusch och sedan krypa till sängs. Jag ska ju upp om ca fyra timmar!

Ovido - Quiz & Flashcards