- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Ida - 9 november 2009 19:43

Jag är som ett glas, man kan inte kasta runt mig hur som helst, jag går lätt sönder.


Sitter hemma nu och provar olika sminkningar, måste hålla igång med något, annars får jag spel.. Thomas och jag har börjat prata ganska mycket på sistonde vilket känns kul (: Han har pratat om att bjuda mig på middag nere i Bollnäs och sen vill han bjuda mig Hoffmaestro då dom kommer hit till hudik den 21:a. Får se om jag orkar den kvällen, om jag orkar så drar jag dit, kan till och med betala själv. Men Thomas ska väl få som han vill xD (han kommer föresten till Broman på fredag med ^^ blir kanske en snabb fika innan jag åker hem då? :P)


Nu ska jag fortsätta sminka mig och lyssna ännu lite mer på Hoffmaestro, hoppas ni har en bra kväll!
http://www.youtube.com/watch?v=tl-nX-Lfma8

Ovido - Quiz & Flashcards