- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Ida - 13 oktober 2009 23:30

Jag sitter och ser på Scrubs just nu, trevligt trevligt ^^ Jag saknar dock någon dödligt mycket, eller kan man göra det? *ser fundersam ut* Jobbigt är det iallafall, tänk om jag vände mig om nu och hittade den underbaraste varelsen på jorden där? Waaah..!

Idag stannade jag hemma från skolan, jag orkade helt enkelt inte åka dit. Sov verkligen hela dagen ända tills mor hade kommit hem och lagat mat. Åt makaroner med smör och salt, sen så sov jag lite till. Vad mer har jag gjort idag? Inget kan man tänka sig, men jag har faktiskt gjort chokladbollar som jag planerar att ta med till skolan imorn ^^ Och sen är jag ju inte helt elak mot min familj utan dom får också några var ^^

Längtar som bara den tills imorn, inte till sista lektionen dock (körteori D:). Jag ska bjuda lite folk på chokladbollar (om jag nu vågar, förvånar mig inte om någon ser den sista chokladbollen bli bortbjuden och att h*n blir helt rage för att h*n inte får någon *SUCK*), krama på Elina som kommer dit, våldta Mumin och röka bort timmarna med folket ^^,

Urk vad jag skriver tråkiga saker. Ska gå och borsta tänderna snart och sen lägga mig och läsa Sagan om isfolket - Trollbunden (som jag har fått låna av mamma nu, hon har alla böckerna förutom några få som har försvunnit, ska nog fixa dom åt henne sen någon gång *tradera*). Uuh! Längtar tills imorn!

Ovido - Quiz & Flashcards