- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Ida - 8 oktober 2009 21:55

Jag har aldrig valt att leva med ångest, jag har bara riktat mig in på vissa sätt att reducera den på... Det finns bra sätt och dåliga, men allt beror på vad olika personer tycker om dom sätten. Någon kanske stoppar i sig mängder av godis och känner sig bättre, medans någon svälter sig själv.. Andra umgås ständigt med folk och vissa stänger in sig. Det är så blandat... Jag själv börjar se ut som en vävd matta igen, randig, med sina skavanker och skiftningar. Äh, jag förvirrar mig själv genom att skriva det här, jag tänker för mycket för att kunna få ner någon läsbar text.
Suck... Dam dam dam dam *nynnar uppstressat på någon avlägsen låt* Då mor gått och lagt sig så kryper jag ut på balkongen och tar mig en cigg, är rädd att om jag inte får nikotinet snart så blir jag åter igen en trasig matta...

Ovido - Quiz & Flashcards