- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Ida - 3 oktober 2009 13:28

I stort sett så var kvällen igår skitbra! Det kom över 100 pers till spelningen och det högsta dom har haft under två år är ca 60 stycken, gissa om lyckad kväll!
Men, jag mådde dock inte så bra efter ett tag. Blev slagen av en tjej två gånger utan någon egentlig anledning, en annan tittade på mig som om hon ville döda mig med blicken och sen allt folk... Jag är förvånad att jag klarade av folkmassan såpass länge som jag gjorde, brukar ju få panik bara av att sitta i klassrummet... Men men, jag sprang iväg och "vaknade" sen till och såg mig själv nerblodad, försökte hitta någon att prata med och fick till sist tag i Gabbi som hämtade Rick... Han knuffade iväg mig till pizzahuset där han virade in min arm i papper och ja, sen kändes det väl lite bättre. Men paniken kom tillbaks, jag sprang ut från Bg men Gry sprang ifatt mig och frågade vad det är, tack för det (L) sen kom det lite mer folk och pratade med mig...
Just nu sitter jag hemma i min säng med Mumin som sov över här, vi rökte vattenpipa, skulle dricka cocoste (som dock blev kallt), duschade och gick sen och la oss i sängen och skulle se på film (som vi somnade ifrån x3). Och ja, nu väntar vi på bussen in till stan, jag vet inte om jag ska med eller stanna hemma, annars åker jag hem till henne idag.

Mjaja, nu babblar jag på och känner mig osocial mot Mumin, ska försöka att avsluta det här nu.

Ovido - Quiz & Flashcards