- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Ida - 10 oktober 2009 16:39

Jag har ångest, vill kräkas, jag har yrsel, mår illa och min kropp skakar som i frossa. Varför? Helvete... Mitt lår svider men det lugnar bara ner lite, det är iallafall något som hjälper...

Jag sitter hemma hos Rick just nu i hans säng, jag vill helst härifrån men vet inte riktigt hur jag ska göra..? Jag vill inte hem, vill inte åka till någon och vill inte stanna här just nu heller. Jag har ångest över skolan, kommer inte gå ut med de betygen jag måste ha och ja, jag sumpar verkligen allt just nu...
Jag fick panik idag bland allt folk på mötet, det är folk jag känner men ändå så slår allt det här sociala in, jag blir rädd, vill gömma mig och bara gråta. Ge mig ett bord jag kan krypa in under? Ett täcke att gömma mig bakom och en famn där jag bara kan få försvinna för ett tag.
Jag bara skriver ner skit just nu, men jag vet inte vad jag annars ska göra? Vad ska jag göra och vart ska jag ta vägen? Jag måste skriva klart mitt cv och skicka in det imorn, men hur ska jag hinna det? Hur ska jag hinna skriva klart svenskan och hur ska jag orka med skolan imorn? På söndag? .__. Jag längtar bara tills efter det på skolan, sen ska jag gömma mig och mina tankar i X's kramar och pussar...

Snälla, jag vill att mina hjärnspöken ska dö...  

Ovido - Quiz & Flashcards