- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Ida - 12 oktober 2009 23:18

Jag mådde så underbart bra natten mellan igår och idag. Skratt, djupa samtal och konstiga funderingar. Jag fick pussar strödda över hela mig och jag trivdes där, nerbäddad tätt intill med fjärilar i hela kroppen.
Jag saknar dom funderande ögonen, leendet som rycker i mungipan och hur dina läppar formas olika beroende på humör och ställe. Jag blir förvirrad av det jag känner nu, jag vågar inte känna något för jag är rädd att hamna i träsket igen, men nu.. På en natt, så fick vi veta en stor del av varandra så ja "vi är på ett djupare plan", det är underbart *drömmer mig bort bland rosa glädjesprutande moln*

Jag är småkär, och jag trivs med det.

Ovido - Quiz & Flashcards