- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Ida - 4 oktober 2009 11:21

Ska in till Hudik om 40 minuter ungefär, ska träffa Rick och ta en fika på stan.
Igår åkte Mumin hem, jag följde med henne in till Hudik och satt sedan där i 25 minuter och väntade på min buss hem, Rick kom och höll mig sällskap en stund med (och det var då vi pratade om fikat idag ^^). När jag kom hem så åt jag lite mat och däckade sen i soffan där jag sov alldeles för många timmar (tror det var mellan sex och tio?), vaknade och började glo på någon konstig film, hade fått vin av pappa med som jag satt och smuttade på (inte det godaste vinet).
Aja, nu babblar jag på helt huller om buller, får ta och skärpa mig!

Vad tänkte jag säga? Äh, kommer kanske på det senare. Nu får jag iallafall hoppas på att jag inte missar mina bussar hem sen, sista går ju 19:25, så om någon vill hålla mig sällskap om jag missar den första bussen så är det bara att höra av sig xP Jag hittas nog rökandes på stationen eller så. Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards