- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Am I insane?

Av Ida - 22 juni 2009 00:50

Vad händer med mig? Va? Jag fattar inte, varför känner jag mig varm, sällskapssjuk och ja, glad? Helt plötsligt från ingenstans...
Jag har också smått insett ikväll att jag håller på att gå ur mitt gamla liv, att det är den övergången som är så jobbig. Jag lämnar sakta det som en gång var jag och är på väg att bli något nytt. Och jag hoppas att det är något bra.

'10 bevis på att du är kär'... Det testet fick mitt hjärta att kännas varmt.

Jag brukar tycka sånt där är fjolligt och bara skit, men vafan. Just sista punkten.. Hah.. Näe, nu ska jag gå och tvätta av ansiktet med kallvatten och försöka rensa bland mina tankar.

 
 
Ingen bild

The Hero...

24 juni 2009 13:51

:D Jag är glad för din skull, att du känner dig, ja på bättrings vägen *ja hoppas du på iaf och det gör jag med*

Nu skall bara mitt liv ta en ny fas, skuttet uppåt, för... Jag tror inte att jag kanske orkar mer snart, alltså, LIVET... Ja alltså, mig själv orkar jag snart inte med, men vem som än står i mitt register på "Get Healthy" ska jag rädda, rädda från allt. Så, ALLA skall få min hjälp, alla som står mig nära.

Min tid är snart ute, men innan dess ska jag se vilka solstrålar jag levt inkring.

*kramar om*

 
Ingen bild

The Hero...

24 juni 2009 23:55

Vart vara du gjorde testet btw?

xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards