- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Ida - 27 juni 2009 23:56

Första dagen som jag känner mig lite pepp på Arvika! Har pratat med Rick ett bra tag ikväll, hur skönt som helst då jag bett han ringa ett x antal gånger *ser lite småirriterad ut*. Men iallafall, vi pratade lite om allt möjligt, mest Arvika faktiskt. Vi gick in på festivalens hemsida och kollade igenom spelchemat och det visade sig att vi skulle gå på ungefär samma saker :P Är bara så rädd för att bli lämnad ensam. Jag, ensamhet, ångest och alkohol kommer nog att bli ett helvete för mig, plus att jag kommer nog knappast våga be om sällskap av de andra heller då jag inte vill vara ivägen. Men ska nog försöka stå på mig, för enda bandet jag kanske blir själv på är Thåström, men då ska jag nog stå och njuta själv eller leta upp Alex eller Emilia (gissar på att dom ska se honom :P). Hmm... Aja, jag har beslutsångest gällande alkoholen med, är rädd att det blir för mycket. Har nämligen en 70s Explorer Vodka nu, men vill också ha en 50s Malibu xD Äh... Det ska väl gå åt gissar jag på, blir olika 'drinkar' varje dag ^^ Mmm, drömmer om vad jag kan blanda till Malibun, som egentligen inte ens behöver blandas. Aja, ska väl ta mig ett snack med Gabbi sen och höra om det går att fixas.

Hmm, Rick och jag ska också ha våran dag på måndag om jag hinner klart med packningen. Jag vill veta vad han har för planer men han vill inte säga något *suckar högt*, hoppas att han har planer överhuvudtaget så han inte bara säger det, men det lät iallafall som han kommit på något då vi pratade med varann :P

Har varit på Pirat-grillning med. Hur nice som helst, blev dock inte helt som planerat men det funkade ^^ Grillade grillspett med potatissallad och bröd, fick även två xcide av mamma och hade med mig lite vodka :) Träffade ett gäng underbara pirater den kvällen! Alla var skitsnygga. Tog mig också ett nattligt bad vid tolv tillsammans med Carro, Leyla, Andre och Michel :)

Jadu, vad mer kan jag skriva? Jo! Var på släktträff idag, började vid 11 på förmiddagen (alldeles för tidigt då jag somnade vid fem i morse). Jag trodde iallafall att det skulle bli långtråkigt och ja, tråkigt helt enkelt. Men efter ca 20 minuter så säger mamma 'titta där är det en blåhårig' jag vänder mig om lite uttråkad och trött och upptäcker att det är Jossan! Liksom vafan?! XD Jag står och gapar och tittar på henne då hon får syn på mig och vi båda frågar varandra vad fan vi gör där! Och det visar sig att vi är tremänningar! Woho, jag fick bra sällskap i fyra timmar, det var en skitkul släktträff! :P Vi satt och pratade om allt och inget, och känner mig otroligt trött just nu. Nästan ingen sömn, sitta utomhus i värmen (skönt i skuggan) och ja, blir helt enkelt väldigt utmattad :P
Jossan och jag ska nog också ses en sväng på måndag om hon får pierca sig för sin mor ^^ *hoppas* Jossan är en mycket trevlig tjej som jag inte vill missa att umgås med :)

Nu ska jag fortsätta känna mig lite överorolig inför packningen och ja, sätta igång någon bra musik så jag känner mig ytterligare lite pepp! Har redan skrivit alldeles för mycket! XD Så godnatt och sov gott på dom som läser det här ^^

Ovido - Quiz & Flashcards