- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Fan också...

Av Ida - 22 maj 2009 02:40

Fyfan. Att folk ska bete sig som idioter hela tiden.

Det här smset fick jag idag från några av mina vänner: 'Detta är ett varningssms! Fordonarna har praktiskt taget förklarat krig mot alla som de klassar som emos. Ser de nån av oss på stan så kommer denne bli misshandlad. Gå inte ut på stan själv undvik speciellt busstationen och skutan. Sprid detta innan någon kommer till skada!'
Varför ska folk bete sig så dumt? Och varför ska dom hota oss hela tiden? Räcker det inte med att dom skriker saker och ser elakt mot oss? Vi har väl rätt att se ut så som vi vill? Vad har vi gjort för fel? Vi står bara för dom vi är, om alla skulle se likadana ut, med korta tajta linnen som visar fittan och röven, byxor som sitter helt fel på killarna och visar allt, skulle det vara kul överhuvudtaget? Vi hackar aldrig på er som ser 'normala' ut, vi håller käften och accepterar hur ni ser ut. Varför kan ni inte bara göra detsamma? Jag orkar inte med det här helvetet längre. Det hela började tydligen med att en enda person började kaxa sig, och nu har dom alla bestämt sig för att det är alla vi ''emos'' som tigger stryk. Jovisst, skit ner er allihop! Imorn blir det polisanmälan mot några vi vet är med i det gänget, och vi hoppas på att det ordnar upp sig. Annars ligger man väl där blodig snart...

 
 
Shawnee

Shawnee

22 maj 2009 10:57

Och folk säger "de kommer aldrig gå på en tjej, du kan vara lugn", men varför ska man tvivla? De har ju uppenbarligen bevisat flera gånger att de är totalt jävla bombade i huvudet.. Fido, vi får göra en bunker, nånstans! Och gömma oss med Ben & Jerry's tills det är lagligt med o-blont hår igen (L)

http://shawnee.bloggagratis.se

 
Fido

Fido

22 maj 2009 13:29

Mm, det är fan inte ens säkert att dom låter bli att slå ner 95orna som gått till en mer alternativ stil här i Hudik. Jag vill gärna bygga en bunker tillsammans med dig! Vi får leva på Ben & Jerry's och varandras sällskap! Det funkar skitbra för mig! (L)

http://homicidalmaniac.bloggagratis.se

 
Sania

Sania

22 maj 2009 13:38

Polisanmälan är helt rätt! Så här ska man inte få bete sig! >

http://molybdenum.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards