- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Positivt överraskad.

Av Ida - 16 april 2010 17:28

Igår kväll så tog jag den första sömntabletten, jag vaknade imorse klockan tio av mig själv, då hade jag sovit i ca tio timmar och var pigg då jag vaknade. Jag kommer inte ihåg senast då jag sov så här gott! Men å andra sidan så vände det ungefär 2 timmar efter jag tagit min andra medicin, den gör mig seg, trött, jag får huvudvärk och koncentrationssvårigheter. Iallafall nu då jag ska vänja mig vid den och vänta på att den ska börja fungera som den ska.
Jag funderar på hur det kommer vara för mig nu de närmsta veckorna, jag kommer med all säkerhet tappa fokus och bli instabil. Läkaren sa också att en väldigt vanlig bieffekt i början är att man får den ångest man vanligtvis har fast dubbelt upp. Jag kan säga att jag inte ser fram emot det.. Men det som är bra är att det hjälper mot allmän ångest, panik, depression, torgskräck, social fobi och tvångssyndrom, så det lär hjälpa mig iallafall.

*kollar på klockan* den är fem över halv sex nu, ska snart ut och ta min andra cigg för idag och höra med Mumin vilken tid jag ska till henne imorn. Något som är skönt nu är att far och jag satte upp mina två hängstolar på balkongen idag, så nu är det mysigt att gå ut och röka där. Krypa ner i en stol och bara njuta :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards