- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Ida - 6 april 2010 23:48

Jag har den där jobbiga oroskänslan i kroppen igen. Jag vet inte vad jag ska göra åt det heller. Jag har precis varit ute och gått, lyssnat på musik och rökt, men inget av det hjälper. Jag kan inte heller koncentrera mig på att måla, så ja. Det enda alternativet som susar runt i min skalle, det jag försöker undvika, är att göra illa mig själv. Patetiskt jag vet, men vad fan ska jag ta mig till? Jag vill gärna ta en sup och något att sova på, men jag vet att om jag tar en sömntablett nu ikväll så kommer jag vara död halva dagen imorn och hur kul är det? Men å andra sidan så kommer ärren att bestå livet ut. Fan vad jag tänker för mycket just nu, dumt att jag skriver vid såna tillfällen med eftersom så mycket kommer ut och folk kanske inser hur jävla sinnesförvirrad jag är.
Och allt det här får mig att tänka på att på torsdag klockan två så ska jag till vp, frestande? Inte alls.. Jag har redan börjat avsky det stället, bara för att dom ska hålla på och krångla med tider och läkare. Hade jag inte bara kunnat få den tiden och läkaren dom gav mig från första början? "human sense to me.."
Äh, jag orkar inte vara vänlig mot mig själv längre, inte då det är såhär. FAN!

Av Ida - 6 april 2010 21:04

Idag känns allt sådär hemskt patetiskt och meningslöst. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill så jävla gärna hitta på något, men vad? Sista bussen in till stan går om en timme och jag vet inte om någon direkt vill eller kan umgås med mig ikväll? Har frågat runt men de flesta gör annat.
  Imorn blir det iallafall supa, det kommer bli skönt. Ska bli råpackad så jag inte tar mig någonstans sen. Dramatik på hög nivå, mål = hamna i fyllecell. Det kan ju inte vara så svårt att fixa? Eller ja, det är varken kul eller speciellt smart. Men vad ska man göra då man är rastlös och vill hitta på knasiga saker?
  De senaste dagarna då jag inte varit hos Bambi så har jag suttit och ritat på en bild jag började med i lördags. Den börjar bli nice men hittills så är det bara konturerna, det ska bli en bild med galet mycket färger hade jag tänkt mig. Sen hur det går med det är ju en annan femma, jag tröttnar ju så snabbt på vissa saker.


Aja, ska fortsätta att måla naglarna nu (hah, kul) och lyssna på musik.


Ovido - Quiz & Flashcards