- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Ida - 20 april 2010 12:46

Vissa lärare.. Att dom inte kan förstå? En enkel mening "jag kommer gå om, jag orkar inte arbeta just nu, mitt psyke klarar inte det" och då får man till svar att man ska fortsätta jobba, dom lämnar över fler uppgifter och kastar alla restuppgifter och prov i ansiktet på en "Men förstår du inte? Jag orkar inte jobba just nu för jag mår för dåligt! Och på det så har jag börjat med mediciner förra veckan...". Då får man till svar att "Jahaaa... Men det är ju bra om du jobbar ändå...", URK!
Ska jag sitta och jobba ihjäl mig de sista veckorna och sen gå in i väggen helt eller ska jag få ta det lugnt nu, reparera mig själv och sen komma igen nästa år med större förutsättningar? Det verkar som att det är lärarna det hänger på, det är jag som har ansvaret och det är jag som ska jobba, och jag bestämmer att jag ska gå om och att jag ska ta hand om mig själv just nu och lägga tid på mig och mitt mående. Inte fan tänker jag göra något som sänker mig själv, speciellt inte nu.

Ovido - Quiz & Flashcards