- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Ida - 11 april 2010 02:09

Jag hade en slapp dag med Bambi i fredags. Jag kom hem till henne 1 timme innan hon kom hem, så jag ställde mig och diskade åt henne. Hon blev jätteglad då hon kom hem. Jag kommer inte ihåg så jättemycket vad vi gjorde efter det men jag åkte iallafall ner till stan en sväng, köpte dricka och popcorn som vi kunde mumsa på och tog sen bussen hem till Bambi igen. Vi spådde oss och fick nya perspektiv på saker och ting.
Efter nån timme så dök också herr Jansson upp, vi spelade tv-spel, rökte vattenpipa och slö-tittade på tv. Otroligt skönt faktiskt. Visst, mitt humör pendlade knasigare än någonsin, någonstans i ett ingenting som jag har svårt att kontrollera. Men det blev iallafall bättre ett tag.
Det hände lite småsaker då vi gått och lagt oss med, skäms över det. Egentligen så borde jag inte göra det då det inte var mitt eller någon annans fel att det hände just då. Har funderat över det där, om det var så att det varit för mycket under dagen. FÖR stora toppar/dalar och ingen paus i det hela.
Jag skriver jättejobbigt just nu och inte alls läsbart. har hittills rättat varje mening flera gånger om utan att det blir det minsta bra. Men iallafall... Vad jag vill med det här inlägget vet jag inte riktigt. Är bara så trött och förvirrad nu att jag söker närhet genom att skriva av mig lite här.
Glurk, jag känner mig så dum. Varför ska saker som hänt mig förut ploppa upp i min skalle nu och förstöra saker och ting? Jag är less på det här! Jag måste hitta på något snart, något nytt! Jag måste ut i världen och röra på mig!





(jag har lust att radera det här inlägget nu innan jag laddar upp det, men nånstans inom mig så känns det som att det är lika bra att jag laddar upp det här så jag kan läsa igenom det då jag är någorlunda klar i skallen. Aja, det får vara kvar tills imorn iallafall så får jag se var jag tycker och känner då)

Ovido - Quiz & Flashcards