- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Ventilerar en liten gnutta på bloggen.

Av Ida - 16 december 2009 20:48

Jag börjar bli konstigare och konstigare, det kanske inte märks på mig men i mitt huvud är det kaos. Jag har nu inte ångest "varje dag" nu är det minst en gång i timmen, och den gången kan hålla i sig i evigheters evighet. Jag har snart ångest dygnet runt. Vart är min lilla ångest-paus där jag slipper ha ångest? Jag har alltid haft någon timme om dagen där allt lättar och jag känner att jag kan andas, men nu? Jag bli bara förvirrad..
Jag har insett att jag kanske varit på 2-3 lektioner i veckan nu de senaste tre veckorna, vilket inte är så jävla bra. I början frånvaroanmälde jag mig så fort min första lektion började på dagen. Jag orkar helt enkelt inte kämpa längre, jag bryts sakta ner. Nu, glömmer jag oftast att frånvaroanmäla mig över huvudtaget och kan lyckas få skolk en hel dag. Great.

Jag är glad att jag har Bambi, att vi oftast tar en dag i veckan för oss själva. Ser på film, är knäppa och tar långa bad i bubbelbadet. Vi pratar om det mesta och får helt enkelt slappna av och ventilera. Jag slappnar iallafall av så pass mycket att jag slipper tänka så mycket på vad som kan hända om jag gör si och så.

*suckar djupt* Sen så ja, börjar jag lyftas upp lite av små överraskande möten på stan (du vet nog att du kan ta åt dig, you know who you are). Det känns skönt att jag inte ska dö varje gång man ses, är rädd att jag kan döda bara av min närvaro och det vore ju jävligt dum *ler lite snett*.

Äh vad jobbig jag är nu, inget blir bättre av att jag direkt visar min uppskattning. Det har jag märkt flera gånger de senaste veckorna. Det lönar sig för stunden men ju mer uppskattning jag visar för en person desto mer space blir det mellan oss.
Nu ska jag fortsätta att lyssna på Dead zombie och dricka power king.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards