- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Ida - 2 december 2009 17:29

Jag vill hitta kärleken.. Allt fler runt om mig hittar den, allt fler blir ett och inte längre två.. Ska jag måsta dras runt med alla gamla förjävliga känslor? Jag vill kunna sluta sakna Rick, jag vill inte tänka på vad han och hon gör.. Jag vill inte heller sitta och tänka på att någon annan har fått Sofi... Jag känner mig så jävla barnslig, varför ska jag hålla på och sakna hela tiden? Varför ska jag vara svartsjuk? Varför vill jag skjuta skallen av mig varje gång jag ens hör talas om dom, nu när dom har andra..? Jag orkar inte så mycket mer, pressen trycker mig ner genom marken och jag vet inte hur jag ska kunna ta mig ur det här. Allt är kaos och uppochner...

Ovido - Quiz & Flashcards