- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Ida - 10 december 2009 22:45

Idag så har jag haft dreads i håret i en vecka, men det här blev också dagen då jag plockade ur dem. Min hårbotten är inte alls van vid slit och släng just nu, borstar ju knappt håret förutom på kvällen då jag ska sova. Så efter de dubbelvikta dreadsen så är min hårbotten som ett slagfält. Längtar tills jag vant mig vid dreads på nytt igen.
Så nu är håret iallafall superkrulligt, ser ut som en liten prinsessa :) Jag får se om två vänner springer ett litet ärende åt mig på lördag nere i Gävle, för då kommer jag ha nytt hår nästa vecka igen *förhoppningsfull*.

Urk, hade egentligen inte så mkt att skriva om just nu.
Jo.. Imorn så blir det sovmorgon för mig och en helt ledig dag från skolan. Sov nämligen bara ca 20 minuter inatt (eller imorse, innan väckarklockan ringde) så känner mig helt slut i skallen.. De senaste två veckorna har varit oordnade och konstiga.

Av Ida - 10 december 2009 04:00

Att jag fortfarande sitter vaken, klockan är fyra på morgonen men det finns inte en endaste tanke i skallen på att krypa ner under täcket. Visst, om jag tänker på det så så låter det skönt. Men jag vågar inte lägga mig, antingen försover jag mig och blir kvar hemma (D:) eller så ja, jag vet inte... Lampan har också gått, lampan som jag brukar sova med. Jag måste sova med lite ljus, det funkar inte nu...
Jag tror jag ska dra upp persiennerna lite försiktigt och sakta öppna balkongdörren, behöver röka. Nu! (Eller rättare sagt, jag måste göra något)
Jag har en tanke bak i skallen som spökar runt, den innehåller anledningen till att jag plågar mig själv såhär. Ibland skippar lunchen, sover väldigt dåligt, kan inte somna eller så... Min hjärna väntar på en kollaps, för... Om jag kollapsar eller ser riktigt skit ut så borde ju någon rycka tag i mig? Eller? *skrattar för mig själv*
Ska kila ut en sväng nu... Adios.

Ovido - Quiz & Flashcards