- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Ida - 19 december 2009 22:56

Jag sitter hos Bambi just nu, fest för att hon fyller arton den 20e, alltså imorn om bara en timme. Jag känner mig dryg och lagomt koko i skallen. Skulle behöva ett glas kallt citronvatten och en macka nu känner jag. Eller sömn.
Min sjuka hjärna säger åt mig att ta en sömntablett och lägga mig nånstans och bara sova. Men jag vet hur det blev förra året, jag tog för många och det slutade i ett rent helvete. Jag har tur som ens lever idag. Jag är glad för de stunder jag haft det här året och jag har mycket kul att se tillbaks på, tyvärr mycket dåligt med. Men ja, man går väl vidare? Eller?
Tror nästan att jag ska ta en tablett nu och ett glas vatten. Godnatt gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards