- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Aldrig, aldrig igen..

Av Ida - 2 december 2009 17:29

Jag vill hitta kärleken.. Allt fler runt om mig hittar den, allt fler blir ett och inte längre två.. Ska jag måsta dras runt med alla gamla förjävliga känslor? Jag vill kunna sluta sakna Rick, jag vill inte tänka på vad han och hon gör.. Jag vill inte heller sitta och tänka på att någon annan har fått Sofi... Jag känner mig så jävla barnslig, varför ska jag hålla på och sakna hela tiden? Varför ska jag vara svartsjuk? Varför vill jag skjuta skallen av mig varje gång jag ens hör talas om dom, nu när dom har andra..? Jag orkar inte så mycket mer, pressen trycker mig ner genom marken och jag vet inte hur jag ska kunna ta mig ur det här. Allt är kaos och uppochner...

 
 
bambi

bambi

2 december 2009 18:19

Det finns inget tyngre än ensamhet.. men du är en sån underbar fido du och du blir säkert inte ensam länge. Vet att det inte är samma sak men jag finns för dig om du vill ha sällskap

http://asphodelos.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

2 december 2009 22:33

Svar till Bambi:

Du ska veta att det betyder väldigt mycket att vara med dig. Jag slipper ligga ensam hemma själv och bli kvävd av mina tankar. Hos dig kan man bara vara samtidigt som man gör saker.
Det som är så dumt, är att när det var Sofi och jag så berättade jag för henne att jag ville gå sakta fram så jag inte riskerade något, så jag skulle hinna finna tryggheten hos henne. Och det känns som att då jag väl sa att jag älskade henne så tog det slut. Det gör mig liksom mer rädd för allt som har med kärlek att göra då det gäller förhållanden..
Puss! Jag hoppas att vi ses imorn (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards