- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Det går runt.

Av Ida - 17 mars 2010 17:57

Jag börjar sjunka ner i ännu en till svacka nu, jag pallar snart inte det här nå mer. Det går hela tiden upp och ner, minsta lilla grej får paniken att sjuda i mig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med all den här ångesten. Jag funderar mer och mer på om det finns något att ta för det. Troligtvis får jag medicin då jag börjar gå hos vp, men det kommer ta ett jävla tag innan dess. Och om jag känner mig själv rätt så finns det en stor chans för missbruk, det är allt för många i min släkt som missbrukar saker hit och dit..
Jag vet inte om det märks på mig just nu, om det märks att det är i ångest jag skriver. Allt blir huller om buller och inte alls speciellt läsbart. Jag skriver onödiga ord och ja, hoppar från ämne till ämne.. Jag funderar på att gå ner och ta en av mammas lugnande, eller pappas sömntabletter. Jag orkar inte vara vaken med den kaos som cirkulerar inom mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards