- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Ida - 3 mars 2010 10:11

Jag ligger hemma i min säng och snorar, hostar illa och knappt kan andas. Jag har ont överallt och önskar att jag vore på en annan planet just nu. Varför ska jag bli sjuk den dagen på månaden då jag ska ut och ha kul? Va? Ikväll skulle det bli Bockarna med skratt och dans till sent på natten, istället ligger jag hemma och känner mig uppsvälld och helt förstörd. Bara på grund av det här...

Tårar, falska förhoppningar och svek
Andningsvårigheter och panikångest.
Allt i din vardag är en jävla lek.


Jag försöker att skriva, jag vill rimma och hålla på men allt med rim trasslar till sig i min skalle. Jag hade precis skrivit en a4'a då jag insåg att det sög, eller om det bara var mina tankar som ställde till det för mig. Så det enda som blev kvar av texten är det ovanför..

Jag ska försöka ta mig ner till köket nu, stoppa i mig smärtstillande och dricka te.



Jag vill ha sommar, stjärnklar himmel, skratt och fest i Borgarparken..




Ovido - Quiz & Flashcards