- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ida - 14 mars 2010 19:06

Börjar jag få lukthallisar igen? Det verkar som så iallafall. Orkar inte.
De senaste dagarna har jag inte känt någon lukt alls eller så verkligen stinker det av något surt, vet inte vad det är? Det känns ungefär som rabarber eller äpplen. What's wrong with me? Förr då jag kände såhär så var det inte alls den här lukten, kommer inte ihåg hur det luktade men ingenting luktade gott iallafall..
Jag vet inte varför jag skriver det här? Måste skriva av mig? Gah...

Iallafall, en till grej som jag får lite smått panik över (ja, jag får panik över småsaker, struntgrejer osv). Jag är sjuk och har insett att jag har kuratortid imorn. Jag ska prata med henne om hur det blir med tiden hos VP, om hon följer med mig dit osv. Men hur ska jag göra nu? Hela min kropp värker och jag vet inte ens om jag orkar upp ur sängen imorn! Arrrgh! Jag vill faktiskt inte till skolan alls imorn, så hur pepp känns det egentligen att åka dit sjuk för att vara hos kuratorn en timme? Jag kommer säkert att smitta ner henne .__. Ge mig en mirakelkur?!

Fan, jag är så förvirrad och stressad nu att allt jag skriver blir skit. Jag vill skriva hundra sidor men orden vill inte skrivas i den ordning jag tänker dom. Skitsamma.

Ovido - Quiz & Flashcards