- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Ida - 2 mars 2010 01:33

Jag ligger och funderar på hur min sommar kommer att se ut i år. Det blir en nittonårig Ida som ska försöka hitta så många äventyr som möjligt! Jag vet att jag ska skaffa jobb, men om jag inte får något och om det är så att mina pengar inte räcker till det jag vill så ska jag iallafall på Urkult, Lars Winnerbäck och vad fan det nu vad (glömsk xD). Jag vill allra helst på Arvika igen, Peace and Love, Pride och ja, alla möjliga festivaler. Jag får bara inte min ekonomi att gå ihop.
Men om det är så att jag bara har råd med Urkult och Winnerbäck så kommer jag att fixa flera mysdagar/kvällar i sommar! :) Borgarparken, Maln, hemma hos mig och varför inte något randomställe vid någon sjö (eller på ett berg)? Jag har ju vattenpipa, det kommer finnas sommarvärme och sen är det bara att fixa något gott och en hel hög med trevliga människor :) Jag tycker att det låter som en superidé iallafall, sen får man väl se vilka som vill haka på på det ^^

Nu ska jag ner till köket och leta reda på något ätbart, Im hungry!

Ovido - Quiz & Flashcards