- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Förvirrat inlägg.

Av Ida - 23 januari 2010 17:39

Bambi min bästa vän släpade med mig till sin kurator igår. Och jag berättade för en gångs skull vad jag ville med allt det här och hur jag mådde. Kuratorn sa att hon skulle fixa en remiss men att väntetiden kunde bli lång, jag sa då rakt ut att jag behöver akuttid. Jag kommer aldrig kunna sitta och vänta i tre månader på att få komma dit, sen börja om med allt prat med någon annan.. Usch, allt det här skrämmer mig. Men jag kan iallafall säga att den här kuratorn är bättre än den andra, redan efter det första korta mötet. Jag vågade ju säga hur jag kände, det är ju bra? Och nu då hon vet så kan jag inte vara rädd för så mycket mer. Visst jag är det, men jag ska vara modig och gå dit då jag har tider inbokat.

*drar efter andan* Jag ska kura ihop mig till en liten boll nu, min mens karvar små mönster inifrån min mage och det gör fruktansvärt ont. Puss hej.

 
 
asphodelos

asphodelos

23 januari 2010 20:05

visst känns hon bra ? Känns inte som någon såndär inlärd psykiatriker som tror att alla människor är på samma sätt, utan som en mer personlig och mänsklig! Jag ska dit nu på torsdag :)

http://asphodelos.blogg.se

 
Ida

Ida

23 januari 2010 20:10

Jo, du har rätt i det! Men jag får se hur det känns efter första samtalet :o Jag är så nervös så det skriker om det! Men det SKA gå bra, den inställningen ska jag fortsätta att ha och bygga på allt eftersom!
Och efter allt jag hört om henne så måste hon vara bra, alla säger det :)
Puss, vi ses snart! :D

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards