- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Ida - 13 januari 2010 14:16

Jag är trött, näst intill grinig. Vad gör jag på skolan egentligen? Jag arbetar knappt, visst jag antecknar på lektionerna och hänger med där. Men alla uppgifter jag får lägger jag åt sidan sen låter jag dom damma igen. 
Det känns som att allt är patetiskt och meningslöst just nu. Jag behöver något som rycker upp mig! Ett ligg kanske? (*ler lite åt mig själv* att jag ens skriver det här :P) Det vore faktiskt inte helt fel!
Jag har så jävla tråkigt nu för tiden, jag gör inget direkt roligt då jag går i skolan. Kliver upp, åker buss, är i skolan, åker buss hem och sen lägger jag mig och sover, kallas det liv? Äh... Jag orkar inte vara kvar här, men jag har en lektion till om sådär 40 minuter, trafikteori. Jag vill allra helst åka hem och krypa ner under täcket, jag känner mig ju inte alls pepp över skolan, över mitt liv eller ngt!  
Jag vill gömma mig - 

Av Ida - 13 januari 2010 11:16

Sitter på skolan just nu och ska ha bild, vi har egentligen eget arbete men vi har satt in lärare ändå. Jag känner mig nöjd med mig själv idag, iallafall till ansiktet (låter skumt XD). Jag har en väldigt svag sminkning idag, håret har jag satt upp lite med hårspännen och känner mig helt enkelt lite som snövit. 
*suckar djupt* Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända idag, det är en lång dag. Ska ha bild nu i två och en halv timme(?) och sen har jag körteori från tre till halv fem (tror jag).  

Ovido - Quiz & Flashcards