- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Första snowboardåket för i år, det får mig att må bra.

Av Ida - 17 januari 2010 16:17

Idag har jag spenderat hela dagen i backen, första gången sen i april som jag åker snowboard. Och hu vad underbart det var! :D Det var lite synd på det gråa vädret men temperaturen var så gott som perfekt just nu, minus tre grader. Mot slutet började det snöa vilket var jättefint men lite drygt då jag inte hade några brillor att skydda ögonen med.
Jag kommer få en hemsk träningsverk imorn, kommer nog knappt kunna gå i trappor men det är så värt det! Vi pratar om att åka nästa helg med, jag hoppas att det blir både lördag och söndag. Allra helst så hoppas jag på att det blir kvällsåkning tisdag eller fredag med. Ååh vad snowboard får mig att må bra!

Nu ligger jag halvdäckad i sängen. Jag har precis varit ute och tagit min första cigg för dagen, efter en god middag med familjen. Det blev skinkpaj med mycket purjolök och lite ost ovanpå. Mums! Till det blev det supergod italiensk sallad och tzatsiki som blivit över från igår. 
Jag lyssnar på Thåström, längtar till sommaren (även fast jag vill ha vinter och snowboard just nu) och vill ha picknick med goa människor. Största anledningen till att jag längtar till sommaren är nog för att jag kollar på en massa videos från föregående sommar. Det är videos från havet då jag var där, flummiga videos från möljen och videos på underbara människor :) Jag har faktiskt lagt upp några videos på youtube, men som privat. Vissa människor skulle nog döda andra och sjunka ihop inombords om dom såg dem, men ja, om man är som jag så skulle folk älska dom :) Så mycket minnen! Inte heller visste jag att jag hade dom filmerna, men nu vet jag, och det är jag glad för :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards