- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ida - 22 april 2009 09:45

Bah! Sitter på skolan just nu, vilket är otroligt onödigt! 3½ timme innan jag börjar…
Fick reda på Robin som också var på skolan att alla estetlärare har schemaläggningsdag. Hallå? Ingen som hade lust att kläcka ur sig det och informera mig? >_< Aja, har i alla fall gjort klart två engelskauppsatser jag ska ha lämnat in för ett tag sen, mailade in dem så nu är det klart *pust*. Men vad ska jag göra nu till 11:35? Bara sitta låter så jävla tråkigt, och idag var enda dagen jag lämnade min bok hemma! Sånt här är typiskt mig.


Jag skulle kunna plugga matte, svenska och alla andra ämnen jag ligger efter i, men de böckerna är hemma .__. Så det blir lite svårt att göra det.


Ovido - Quiz & Flashcards