- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ida - 2 april 2009 19:06

Och där sjönk mitt humör och jag känner plötslig oro i magen. Fan... Det är FÖR ja vad ska jag säga, fel att skriva det här *suck* Fel personer kan läsa det och näe..
Kan iallafall nämna att jag blivit bjuden på filmkväll hos Gabbi på lördag vilket är asum som bara fan! Längtar jättemkt efter att få träffa trevligt folk igen, men... Jag är bara så rädd att det kommer bli fel nu. Fick reda på att en person till ska dit, och ja... Rick kommer säkert vara där, inte mig emot. Men då vill jag helst inte ha den andra personen där samtidigt, det kommer att bli för jobbigt. Blää, vet inte alls hur jag ska göra. Men jag får väl gömma mig inne på toaletten hela kvällen om det blir fel, eller gömma mig bakom folk. Nej usch.. Ska försöka att inte tänka på det nu, vilket inte kommer gå så bra med min orolighet, men fuck! Jävla skit... *stressad och rädd*

Jag vet inte hur eller vad jag ska göra åt det här! D:

Ovido - Quiz & Flashcards