- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Ida - 21 april 2009 23:17

Kaos. Det ordet kan beskriva mig just nu. Jag är glad, ledsen, arg, förbannad, förvirrad, säker... Allt man kan tänka sig! Jag vill leva, men samtidigt inte. Jag har kommit tillbaks till det stadiet där jag lever genom asmärtan. Det är skönt på ett sätt. Jag känner lite kärlekskänslor igen, jag vet inte om det är inbillning eller inte. Men det är skönt för stunden, det känns lite varmare. Men samtidigt så smärtar det mer. Min kärlek är inte besvarad, vissa stunder känns det som dom är det. Men det är nog mest för att han ser mer på mig just nu.

Nu, då 'kärlekskänslorna' finns, så kan jag tillåta mig att släppa ut lite av de andra känslorna för att ge plats åt det nya... Jag vet inte om det är bra eller dåligt, det märker jag nog i längden. Just nu så bryr jag mig inte, och det verkar inte någon annan göra heller. Så, ja. Jag tänker inte sluta.

Av Ida - 21 april 2009 14:39

Jag trivs allra bäst tätt intill dig..

Är i Ricks och Gabbis lägenhet nu, själv. Fick nå mani och började slita ur Ricks sänglakan, renbäddade och stoppade in de smutsiga lakana i tvättmaskinen. DET var förvirring, måste erkänna att det var första gången jag använder tvättmaskinen själv. Jag hopppas att jag gjort rätt så det inte blir skit av allt XD
Hängde upp en ren handduk inne i badrummet åt Rick med :P Jag hoppas att det är uppskattat! Igår så gav jag honom en burn och två kexchoklad för att jag hade varit så jobbig över telefon och så. Det var uppskattat iallafall :P Och jag vet att Rick har klagat lite över sin smutsiga säng så jag fixade det XD

Nu ska jag torka mitt nytvättade hår och kolla hur det går med tvätten och kika på busstider ner till stan.

Ovido - Quiz & Flashcards