- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Ida - 10 april 2009 23:30

Imorn drar jag till Tänndalen och stannar där i en vecka! Det kommer inte finnas något internet så den som vill veta om jag lever eller inte får ta sig tid att använda sin telefon. Om jag kan så fyller jag på mobilen med pengar och då är det mest troligt att jag svarar på sms, (då jag är feg när det gäller att prata i telefon) men det vore kul att få ett samtal nån dag ändå :P


Jag kommer tillbringa veckan med min och en annan familj. Vi kommer baka tårta, äta gott, basta och rulla oss i snön. Och självklart åka en massa snowboard och skidor :) Men den mesta tiden kommer jag tillbringa med skolböckerna då jag missat 2-3 veckor i skolan, men det gör inte mig något. Faktiskt så kommer det bli ganska så skönt, ingen stress eller något som stör. Och sen har min mor lovat mig att fixa håret så jag kommer hem snygg och redo för världen! XD (kanske lite överdrivet men men ;D)


För dom som inte har mitt nummer så finns jag säkert bland dina vänner eller på eniro. Bara att leta på!
(svarar inte i telefon om jag inte känner igen numret)

Ovido - Quiz & Flashcards