- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Ida - 8 februari 2010 18:32

Snart åker jag till Bambi och tar hand om henne. Jag har suttit och pratat med henne ett tag nu och hon mår inte så bra. Så jag leker superhjälte och ska bli hennes räddare i nöden *gör en superhjältepose*.

Måste klä på mig annat än pyamas nu! Så bloggar kanske lite senare! Puss!

Av Ida - 8 februari 2010 14:11

Sånt jävla bakslag. Helvete.


Jag vet inte om det är min hjärna som förvränger allt. Men just nu känns det som det gjorde efter allt som hände sådär december 06, då allt verkligen svackade. Jag känner mig utnyttjad sen i slutet av förra veckan, men är jag verkligen det? Jag kanske var med på det själv? Jag vet inte.. Jag var full.. Och allt slutade med andningssvårigheter och blod. Yay.


Jag vill krypa ihop på minsta lilla ställe. Gråta, hulka och bara få försvinna. Jag vet inte varför det här ska hända mig. Varför varför varför? -DELETE- Ingenting funkar i min skalle just nu. Ena stunden så är jag överallt och ingenstans och skriker, skrattar och busar med alla. Men just nu är det nog bara självförsvar. Jag gör det bara för att försöka skjuta undan mina tankar. Sen andra stunder, som nu.. Så kollapsar allt inom mig och jag sjunker in i ingentinget. Där inget finns förutom mina tankar, bekymmer och problem. Jag vill inte välkommna dig elaka ledsamhet, så allt blir bara ångest, skit och åt helvete.


Jag vill ha en flaska rensprit, mina älskade tabletter och skärpet om min hals.
Men jag får inte...

Ovido - Quiz & Flashcards